Milliyet Gazetesi’nin haberine göre muhabirlerle ayak üstü sohbet eden Erken, “Program çok şükür iyi gidiyor. Aldığımız tepkiler ve geri dönüşler çok güzel. Sağ olsunlar izleyenlerimiz bizleri yalnız bırakmıyorlar. Akşam arkadaşlarla bir eğlencemiz olacak, öncesinde biraz alışveriş yapayım istedim” dedi.

























