“Kendime kızdığım o kadar çok zaman var ki. O kadar okudun, öğrendin, insan tanıdın ve tecrüben var. Niye kaçmıyorsun? Gördün yanlış insanı; aldın sinyali kaç be kadın uzaklaş! Babasını erken yaşta kaybeden kız çocuklarının bir hüzünlü yanı, topal bir halimiz bu bizim. Hep yanlış iyileştirmelere gitmek… Yanlış yerler, yanlış insanlar. Ama ders al be kadın. Kendime de kızdığım yerler var. Benimde hatalarım var elbette ama anmadığımız tatsızlıkları asla hak etmedim”